Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

*Ουλαλα*

Γεια σας..! Βάλαμε εσάς να σχολιάσετε τις κάπως αστείες και τρελές φωτογραφίες των ''Ιδόλων'' σας..♥


Ariana Grande 



Σάσα: Γλυκούλα μμ εσύ πάντα τέτοια!
Ιωάννα: Βρε Αριάνα μμ...  Σέξυ και όποιος αντέξει χδ



Ελένη: όχι δεν είσαι τρελήη είσαι μια γλύκαααα♥ 
Μαρία: Θα υοθετίσω αυτό με τη γλώσσα μου αρέσει!



Κωσταντίνα : ετσιι βρεε γλυκουλα μου!! Εστιι
Νικολέτα: OMG Τι τρελες ειναι αυτες βρε συ; ♥ χδ



Justin Bieber



Νικολέτα: χαχαχαχαχαχ εχω λιώσει!
Μιράντα: Ετσι βρεε..! Παντως εαν θες ελα κι απο'δω για αγκαλιτσα!


Ηλεκτρα : Τι κανεις ρε τζουτζου.. Παντως γλυκας!
Μαρια: εμμ..Ναι οκ! τι να πω τωρα! χαχα


Δαναη : το λες χαζο τωρα ή οχι χαχαχα
Ιωαννα : Λολ χαχαχα .. Ειμια εδω οποτε θες παιρνα.! 


Ματινα: οοο χαχααχαχχααχαχ τι φατσουλα εισαι εσυ βρε!
Αννα: χαχαχααχαχαχαχαχαχαχχαχα λιωνω! χααχαχαχαχ Φατσουλινι μμ εσυ!


Μαρινα : οο!! χαχαχαχα.. φυσαει κιολας και ειναι κα το μαλλι ..! χαχα
Γεωργια: Να γλυψω λιγο..? ναι το ξερω ειμια προσ****




Selena Gomez




Νικη: γλυκαα μου! Τι μαγουλακια ειναι αυτα!
Λαμπρινη: ετοιμη για φιλακι!
Μαρινα: θελω να τσιμπισω αυτα τα λαχταριστα μαγουλακια σου χαχα ♥


Taylor Swift



Σταυρουλα: οο χαχα μα ποσα βραβεια ποια! 
Μιραντα: μμ..χαχααχαχαχ
Κατερίνα: βρε θεαρα μμ βρε ταυ μου..! Κλειστω στομα θα μπει καμοια μυγα..χαχ χδ πλακα κανω αλλα εχω λιωσει! ♥ 





~♥♥Λυδίσ♥♥~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου